Total Pageviews

Wednesday, June 1, 2011

FC Bio Sanitary Pad (Tuala Wanita Berherba)


Avail Beauty Sdn. Bhd. Malaysia memperkenalkan anda satu konsep yang terbaru, iaitu FC Bio Sanitary Pad yang diperbuat daripada ramuan herba semulajadi. Kualiti FC Bio Sanitary pad memang terjamin! Ia diperbuat daripada bahan mentah yang berkualiti dan selamat, tidak mengandungi agen fluoresen, agen peluntur berklorin, Dioksin atau bahan-bahan mentah lain yang merbahaya. Ia adalah rakan sebaya wanita yang meneman anda melalui sepanjang masa keemasan anda. FC Bio Sanitary pad pastinya pilihan utama para wanita yang mementingkan kesihatan dan kesejahteraan rumah tangga!

TAHUKAH ANDA?
PAD WANITA BIASA BERKUALITI RENDAH (RECYCLE PAPER) DALAH PENCETUS PENYAKIT! SECARA PURATA SETIAP WANITA MENGGUNAKAN 15,000 KEPING TUALA WANITA SEPANJANG HIDUP MEREKA, MAKA RISIKO TERDEDAH KEPADA DIOKSIN BERSAMAAN 15,000 KALI GANDA! BERTUKARLAH KE FC BIO SANITARY PADS SEBELUM TERLAMBAT, MENCEGAH ADALAH LANGKAH TERBAIK!

Darah haid yang mengalir keluar akan memasuki tuala wanita melalui permukaan jaringan atau kain bukan kapas. Jika permukaan tuala wanita tersebut berlubang, maka gas toksik yang dibebaskan akan terus berhubung dengan kulit dan akhirnya menyebabkan jangkitan. Jika permukaan tuala wanita bertukar menggunakan kain kapas semulajadi, ia akan menyerap segala gas bertoksik. Ia akan mengelakkan daripada masalah jangkitan, alahan, gatal atau ruam.
Darah haid mengalir dari Uterus dan diserap oleh tuala wanita. Sejenis gas bertoksik yang dinamakan Dioksin akan terbebas melalui proses pemeluapan. Dioksin akan diserap ke dalam rahim melalui saluran Uterus dan akhirnya sampai di Ovari melalui Tiup Filopian.

KATAKAN TIDAK KEPADA!
-Senggugut
-Keputihan
-Berbau
-Kegatalan
-Sakit Belakang
-Sukar Mengandung
-Fibroid
-Haid tidak stabil
-Kencing tidak lawas
-Darah Beku.
-Kanser!

REKA BENTUK FC BIO SANITARY PAD DAN KELEBIHANNYA
Menurut soal-selidik yang dijalankan, 73% wanita mengalami masalah kegatalan, kepanasan dan kesakitan ketika haid. Ini adalah akibat pemakaian tuala wanita yang tidak telus udara. Maka, memilih tuala wanita yang sesuai adalah amat penting bagi mengelakkan masalah-masalah tersebut. FC Bio Sanitary Pad terbentuk daripada 3 lapisan. Lapisan permukaan diperbuat daripada 100% kapas, lapisan tengah mengandungi  S.A.P yang memberi kuasa serapan tinggi dan lapisan bawah yang telus udara.
FC Bio Sanitary merupakan produk dipaten yang unik. Ia mengandungi ramuan herba asli yang istimewa, membantu para wanita bebas daripada masalah-masalah sakit puan yang merunsingkan. FC Bio Sanitary Pad berkesan dalam membantu menghilangkan senggugut, menyelesaikan masalah kitaran haid tidak teratur, menghilangkan masalah berbau, membasmi kuman, mencegah jangkitan, menghilangkan kepanasan, mengecutkan rahim dan juga meningkatkan sistem pertahanan badan. Segala bahan mentah, proses dan produk dijamin mencapai tahap piawai kebersihan dan sentiasa dipantau oleh Kementerian Kesihatan.

RAMUAN-RAMUAN UTAMA & KELEBIHAN

FUNGSI UTAMA FC BIO SANITARY PAD
Cara penggunaan : diaplikasi seperti pad biasa
Membantu Merawat :
-Senggugut
-Kegatalan/keputihan/kekuningan
-Masalah berbau
-Memperbaiki kitaran haid yang tidak stabil
-Mencegah pembentukan fibriod
-Kesukaran mengandung akibat masalah saluran peranakan
-Mengeluarkan darah beku dalam rahim terutama selepas bersalin atau keguguran
-Menghilangkan dan melegakan sakit belakang ketika datang haid
-Masalah kencing tidak lawas
-Mencegah dan menggelakkan kanser

FUNGSI LAIN FC BIO SANITARY PAD
Cara penggunaan : Direnjis sedikit air pada permukaan FC Bio Sanitary Pad 
dan ditampal pada tempat sakit seperti koyok.
Membantu merawat :
-Luka, kayap, kurap, jerawat
-Sakit kepala/tengkuk
-Sakit lutut, bahu, pinggang, sendi
-Gatal dan penyakit kulit
-Melecur akibat terkena benda panas
-Sakit gigi/gusi
-Sakit tapak kaki/hilangkan bisa sakit gout (amalkan pakai dalam kasut)
-Demam (tampal pada dahi atau dada)


SUDUT PERSOALAN
1. Bolehkah FC Bio Sanitary Pad dipercayai?
= Ya. FC Bio Sanitary Pad memang selamat digunakan. Ia dirumuskan dengan 17 jenis ramuan herba asli semulajadi yang istimewa dan mempunyai jaminan insuran bernilai RM 3Juta.

2. Bolehkah wanita yang hamil menggunakan FC Bio Sanitary Pad?
= Keadaan setiap wanita hamil berbeza, jadi mereka tidak digalakkan menggunakan FC Bio Sanitary Pad.

3. Haid saya baru berakhir, tetapi kenapa cairan merah tua terhasil selepas menggunakan FC Bio Sanitary        Pad, adakah haid datang semula?
= FC Bio Sanitary Pad membantu membuangkan darah haid yang tertinggal dalam rahim, jadi terhasillah cairan merah tua. Ini adalah fenomena yang sihat.

4. Kenapa saya perlu meneruskan penggunaan FC Bio Sanitary Pad walaupun saya tidak merasai apa-apa tindakbalas?
= Mereka yang sihat memang tiada tindakbalas pemulihan. FC Bio Sanitary Pad adalah tuala wanita yang berkualiti, bahan mentahnya dijamin selamat, tidak mengandungi agen fluoresen, agen peluntur berklorin, Dioksin dan bahan karsinogen merbahaya yang lain. Berfaedah bagi pengguna jangka masa panjang kerana ia membantu mencegah jangkitan, membasmi kuman, menghilangkan bau, mencegah kegatalan dan memberi perasaan selesa dan dingin.

5. Apa kelebihan FC Bio Sanitary Pad kepada mereka yang bermasalah senggugut?
= Menurut maklumbalas pengguna yang bermasalah senggugut, mereka mengalakkan penggunaan FC Bio Pantiliner sepanjang 24jam, haruslah bertukar 3-4 keping pantiliner setiap hari. Segala masalah senggugut atau sakit belakang akan hilang selepas 1 bulan. Akan tetapi setiap wanita mempunyai tahap kesihatan dan masalah senggugut yang berbeza, jadi tempoh pemulihan dalah berlainan mengikut individu.

TINDAKBALAS PENGGUNAAN FC BIO SANITARY PAD

SENARAI HARGA
Pantiliner
RM 10.00 (20 keping)
*harga tidak termasuk kos penghantaran
Day Use (normal flow)
RM 11.00 (10 keping)
*harga tidak termasuk kos penghantaran
Nite Use (heavy flow)
RM12.00 (10 keping)
*harga tidak termasuk kos penghantaran

CLEARANCE SALE 3 PEK PAD FOR RM25.00 ONLY, FREE POSTAGE!!!

5 comments:

  1. akak..tuk ibu menyusu,blh pakai tak pad dia?

    ReplyDelete
  2. boleh dear,xde effect apa..saya pon ibu menyusu :)

    ReplyDelete
  3. Preggy x digalakkan pakai pad herba dear. mie pon dah stop pakai pantyliner since tau preggy :)

    ReplyDelete
  4. tapi akan continue pakai time pantang nanti, pad herba bantu keluarkn semua darah2 kotor, darah ketul2, darah bayam & sebagainya. dan bantu pulihkn luka dgn cepat :)

    ReplyDelete